نکاتی برای خرید گوسفند زنده اینترنتی


در این سال‌ها بسیاری از صنایع روی به فروش محصولات خود به صورت اینترنتی آورده‌اند. این ویژگی به دامداری‌ها هم رسیده است و بسیاری از دامداران محصولات و دام‌های خود را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند.

نکاتی برای خرید گوسفند زنده اینترنتی
خرید گوسفند اینترنتی
اما شاید خرید دام زنده از اینترنت کمی غیرعادی به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه این نوشته برخی نکات و ویژگی‌های خرید گوسفند زنده در تهران به صورت آنلاین بیان می‌شود.

نکات خرید دام زنده آنلاین

به این دلیل که شخص، زمانی که در حال خرید اینترنتی دام است، پیش از تحویل گرفتن آن نمی‌تواند دام را ببیند. بنابراین حتما اقدام به خرید دام باید از مکان‌هایی باشد که زیر نظر دام پزشکی فعالیت می‌کنند.

به این دلیل که مراکزی که زیر نظر دامپزشکی کار می‌کنند معمولا دام‌هایشان را به طور منظم توسط دامپزشک و از نظر سلامتی مورد بررسی قرار می‌دهند. در صورتی که خرید از مراکز غیر معتبر انجام شود، ضررهایی را در پی نخواهد داشت.

مراکز معتبر و دارای تاییدیه حتما باید دام‌هایشان را با مواد غذایی ارگانیک پرورش دهند و دام‌های شناسنامه دار ارائه کنند. به این دلیل که مراکز پرورش دام که فروش اینترنتی دارند معمولا دارای فروش بالایی هستند، همه دام‌هایشان جوان و با کیفیت هستند و هیچ یک به سن پیری نرسیده‌اند.

یکی از مراکز معتبری که سابقه درخشانی در فروش گوسفند زنده در تهران دارد، مرکز فروش دام iransheeplive.com است که خدمات ارسال دام به همراه قصاب را ارائه می‌کند.